niedziela, 11 grudnia 2011

11.12

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta... :D Ale , gdyby ... czego Wam nie życzę, do Kogoś nie przyszedł Mikołaj to ja mam wytłumaczenie i udokumentowałam to :)





A gdzie jest Milan ???



Przed Nami ostatni tydzień bez Wojtka :):):) Za tydzień będziemy już w komplecie :):):) Mój Dream Team :):):) Czas leci szybko, zawsze chciałam go zatrzymać, delektować się chwilą, móc liczyć godziny, dni a nie tygodnie. A na ten tydzień odchodzę od moich pragnień i niech pędzi czas jak szalony :):):) A potem znów człapu człap powolutku do Świąt i Nowego Roku :) Pleaseeeeeeee !!!



2 komentarze:

  1. w końcu bloger dał mi mozliwośc napisania komentarza do Ciebie- huraaaa :))
    bo nie wiem dlaczego w niektórych blogach mam problem z komentarzami bo nie chce mnie przepuscić.
    Ale nie o tym teraz - kochana cały czas czytam i podziwiam Milana rośnie Ci pięknie jak na drożdzach :)) a zdjecia sa poprostu niesamowite - zawsze zaglądam i podziwiam :)))
    Wesołych i pogodnych Świąt Bożegonarodzenia - zdrowka i uśmiechu na codzień i Szcześliwego Nowego Roku 2012,
    życzymy Kasia z Alusiem

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy masz mojego nowego bloga:
    http://dzieckonieplodnej.blox.pl/html
    tak na wszelki wypadek gdybys chciała poczytac :))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń