piątek, 9 marca 2012

9.03



Taki mnie wczoraj przywitał widok z okna !!! Demotywator. Na tarasie miała być kawa po południu a był śnieg :( Był, bo jak Milan spał to odśnieżyłam nerwowo i wyładowałam trochę złych emocji. Nie mogłam patrzeć na te zaspy. Teraz, gdy wcześniej na chwilę zachłysnęłam się wiosną, poczułam ciepły powiew wiatru. "Już był w ogródku, już witał się z gąską" a tu wielkie bum - odsuwam rolety rano a za oknem masa śniegu. Do przedszkola wczoraj nie doszliśmy. Droga wiedzie przez park. Nie dałam rady pchać wózka po tych zaspach, przewyższały koła !!! Zawróciliśmy do domu. Siadłam tu aby Wam się wyżalić i pożyczyć wszystkim fajnym Babkom, a więc wszystkim które odwiedzają mój blog miłego dnia, radości, samozadowolenia, spełnienia i abyście czuły się super kobietami codziennie :) Ale cisnęły mi się na klawiaturę tylko ostre słowa, więc odpuściłam. Dziś się już rozpuszcza śnieg a razem z nim i moje nerwy. Kwiaty od moich chłopaków dodały trochę blasku, ale tylko na chwilkę bo to stało się prawie w progu: Wojtek wchodził do domu a ja wychodziłam na kurs. Niepowtarzalny, mam nadzieję, był to Dzień Kobiet. Nie na miejscu, i nie z ta aura za oknem !!!
Nasze Dziecię natomiast robi się coraz bardziej zaczepne. Przynosi książeczki, krzyczy aaaa , daje i musimy opowiadać. Od wczoraj też próbuje zaczepek ręcznych, wokalnie dodaje swoje aaaa do tego np, gdy przestaje na chwile opowiadać. I bardzo mu się podoba to, bo widzi że działa :):):) A propos skuteczności Jego działań. To najskuteczniej wymusza cucu - słodycze. Zauważył, gdzie stoją cukiereczki czekoladowe. Staje pod półką, wyciąga rączkę i krzyczy, wiadomo aaa. Tak samo postępuje gdy usłyszy słowo cucu. Rośnie, rozwija się i zachwyca. Na szczęście lubi też owoce, a szczególnie cytrusy. Nimi zaspokajam  pragnienie cucu. Wiadomo, zdrowsze.


1 komentarz:

  1. ale niezazdroszcze widoku, nawet nie bede Cie denerwowac pogoda jaka my mamy w Polsce. a zawsze jak patrze na zdjecia Mialna jak zajada to az zazdroszcze, bo moj starszy 2 tygodnie a tak jesc nie umie :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń