poniedziałek, 2 lipca 2012

2.07

Czerwiec minął jak szalony. Gdzie ??? Kiedy ??? Pytam !!! Zapomniałam nawet napisać, że Ko ko ko ko Euro naprawdę spoko. Widzę same plusy. Zainwestowano w infrastrukturę, aby Goście mieli jak i czym do Nas, do Polski przyjechać. Zbudowano stadiony, zmodernizowano stacje, dworce. A na koniec przebudowano ewentualnie zrujnowano i zbudowano od nowa świadomość i opinię obcokrajowców, naszych Gości, turystów, kibiców o Polsce, o Polakach. To mi się najbardziej podoba. Tu, w Norwegii ukazał się pochlebny dla Polski artykuł w gazecie Aftenposten, dziennikarza sportowego Odda Inge Aasa. Dla zainteresowanych owy artykuł z portalu mojanorwegia.pl :  
http://www.mojanorwegia.pl/czytelnia/zbieracze_truskawek_to_naprawde_fajni_ludzie_czyli_euro_2012_zwalcza_stereotypy.html

Wracając do Norwegii i do nas. Przyszły moje wyniki. Bez rewelacji, znów bieda z nędzą w moim organizmie. Na początku rzuciłam je w kąt, wraz z zaleceniem od lekarza: mam brać witaminy z grupy B ewentualnie co 3 miesiące przyjmować zastrzyk. Ale gdy emocje i nerwy opadły a rozum oprzytomniał usiadłam i przeanalizowałam raz jeszcze te wszystkie wyniki. Po analizie i przemyśleniach stwierdziłam że ok, będę stosowała się do zaleceń. Po prostu mnie już to irytuje. Biorę witaminy w różnych zestawieniach od ponad dwóch lat, i tylko raz się zdarzyło tak, że wyszły mi dobre wyniki. Jakby mój organizm nie wchłaniał tej dobroci ode mnie. Nic to, będę próbować dalej, do skutku. 

Milan ma nową pasję - piosenki. YouTube odgrywa teraz główną rolę w Jego życiu i w naszym mieszkaniu smerfnymi hitami w przeważającej większości. Na kolejnych miejscach lokują się "Kaczuszki", "Dziadek Lulka farmę miał" i inne piosenki o zwierzątkach. "Serce pik pik pik" króluje. Smerfy zdominowały nasz świat :) Ja też lubiłam kiedyś smerfne hity ... jeszcze całkiem niedawno :) Ale tak jak ze wszystkim: gdy słucha się czegoś w za dużej ilości i nie z własnej woli, to stosunek do danej melodii się znacznie zmienia. Co za dużo to niezdrowo.

1 komentarz:

  1. nom u nas tez youtube kroluje, zuzia lalka nie duza i krasnoludki :) kaczuchy juz sie znudzily ;P :) ja uwazam ze Euro w Polsce to same plusy z tych powodow jakich ty napisalas np. drogi, stadiony czy pkp. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń