środa, 11 stycznia 2012

11.01

Wpadamy powoli w rytm :) Dziś byliśmy juz na spacerze, Milan wraca do normalnego rytmu dnia. Trochę :) zdjęć. Trochę :) monotematycznie. Ale trochę :) nie mogłam się zdecydować które wybrać. Milan raczkuje już sprawnie, szczególnie gdy czegoś chce. A na Jego top liście jestem Ja, telewizor  i drzwi. Gdy już znudzą mu się zabawki, tylko jedna rzecz może zatrzymać Go na kocu - jedzonko :):):)























A oto nasz nowy śliniak. Rewelacja - polecam :) Nie przeszkadza mu, nie zrywa Go i jest bardzo wygodny.






3 pory roku na naszym tarasie - wiosna, jesień , zima, nie mam lata :)






Byle do wiosny ...

1 komentarz:

  1. hey! Milenko, a co to za wozek, strasznie mi sie poddoba!!!!!!
    a Milanek taki slodki :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń